Monday, November 16, 2009

Cawangan Bukit Goh Juara......Futsal DPP Paya Besar



Pertandingan Futsal DPP Paya Besar telah dimenangi oleh pasukan cawangan Bukit Goh dimana telah merangkol hadiah pertama iaitu wang tunai RM 300, Hamper dan sijil penyertaan. Manakala pasukan dari cawangan Bukit Kuantan pula selaku naib juara dan membawa pulang hadiah berupa wang tunai RM 200 ,Hamper dan sijil penyertaan. Tempat ketiga telah dimenangi oleh pasukan cawangan Bukit Sagu dan membawa pulang Hamper dan sijil penyertaan, kesemua pemain diberikan sijil penyertaan sebagai suatu penghargaan kepada mereka yang ada semangat kesukanan yang tinggi.

Penyampaian hadiah telah dilaksanakan oleh Ketua pemuda Pas Paya, Besar Ustaz Tarmizi. Ucapan Penutup beliau yang menyatakan rasa gembira dan bersyukur kepada Allah SWT dengan pertolonganNya telah melancarkan perjalanan program ini yang telah dikendalikan oleh Lujnah Sukan. Program seumpama ini akan diteruskan dari masa kesemasa supaya semua pemuda dapat bersukan dan juga dapat merapatkan lagi silatulrahim diantara mereka. Tegas beliau lagi perkara yang utama adalah untuk mencari bakat berfutsal ini dan mengenegahkan bakat tersebut diperingkat yang lebih tinggi.

Pasukan yang menjadi juara dan naib juara akan mewakili Pemuda Pas Kawasan Paya Besar dalam kejuaran Futsal Peringkat Negeri Pahang yang dijadualkan akan berlangsung pada bulan depan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...