Sunday, January 8, 2012

Pertandingan PS 2 menarik minat Pemuda



Pertandingan PS 2 yang telah diadakan di belakang Surau RRM 1 Permatang Badak, Pertandingan yang terbuka kepada pemuda setempat yang berumur 17 tahun sehingga 40 tahun. Kebanyakkan yang hadir dan yang menyertai pertandingan ini adalah tergolong daripada anak-anak muda yang berumur lingkunan 17 hingga 30 tahun.

pertandingan ini telah dianjurkan oleh DACS Kawasan Paya Besar dan penaja adalah surau RRM1 Permatang Badak. Pendekatan ini diambil oleh Surau RRM 1 adalah untuk mendekati pemuda kawasan tersebut dan dalam masa yang sama dapat menarik minat pemuda untuk datang ke Surau tersebut.

Bagi Dewan Pemuda Kawasan Paya Besar ini adalah kali kedua anjuran DACS dalam masa 2 minggu. Sebelum ini telah diadakan pertandingan yang serupa di Taman Tas dan telah menarik minat pemuda dan juga kanak-kanak. Kos yang minima dan peralatan yang canggih telah disediakan dan ini caranya Dewan Pemuda Paya Besar dapat mendekati pemuda.

Ustaz Tarmizi selaku Timbalan Yang Dipertua Kawasan Paya Besar dan juga exco Dewan Pemuda , meluangkan masa bersama dengan peserta dan juga menyampaikan hadiah kepada pemenang. Pertandingan di RRM Permatang Badak ini dihadkan kepada 32 Peserta sahaja. Memandangkan ramai lagi pemuda yang ingin menyertainya Insya Allah pertandingan ini akan diadakan lagi di tempat yang sama kelak.

Selepas ini Pertandingan akan diadakan di Pandan 2 dan seterusnya akan diadakan disemua cawangan dan UPU. Pertandingan PS2 ini akan dijadikan liga Kawasan dimana pemenang yang berjaya dalam pertanding yang diadakan disemua lokasi kawasan paya Besar akan bertanding di satu tempat yang akan ditetapkan kelak untuk memilih Johan untuk keseluruhan dan akan disedia hadiah yang lumayan.

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...