Monday, October 19, 2009

Lelong! Lelong! siapa nak IBrahim Ali ....silakan.



Oleh Abu Syifa.

Siapa yang nakkan Ibrahim Ali silakan dan kepada Umno kalau nakkan sikatak ni silakan dan dialu-alukan berbuat demikian sebelum terlambat. Bayaran perpindahan adalah percuma dan boleh ambik dengan pengikutnya sekali kalu mahu.

Ibrahim Ali yang kini dalam dilema untuk membuat perpindahan dari menggunakan lambang Pas dan terus kembali kepada lubuk kubang umno. Kami dah meluat dengan dia ni, sape nak ambik je le. Pergerakan Pemuda Umno Kelantan meminta Majlis Tertinggi (MT) parti itu membuat penilaian terperinci sebelum menerima semula kemasukan bekas ketua Umno bahagian Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali bagi mengelak "pisang berbuat dua kali". lapor malaysiakini.

Mengulas pandangan Setiausaha Pemuda Negeri, Bazlan Baharuddin, membukti yang beliau bimbang dengan kemasukkan semula Ibrahim Ali dalam Umno kerana takut pisang berbuah dua kali. Walaupun Majlis Tertinggi Umno mencadangkan menerima kembali Ibrahim Ali tetapi ada yang tidak bersetuju dan membantah dengan kemasukan orang yang lidah bercabang ini.

Untuk melepaskan beban Pas yang membenarkan beliau bertanding menggunakan lambang Pas, diharap umno menerimanya kembali dan diharap beliau meletakkan jawatannya sebagai Ahli Parlimen pasir Mas agar dapat di pertandingkan semula dan sudah pastinya kita akan lihat siapa yang akan memegang sebagai Ahli Parlimen Pasi mas kelak. Jika beliau yakin boleh menang dengan menggunakan tiket Bn, silakan dan kita bersedia untuk menghadapinya.

dan sekli lagi kita akan lelong budak ni kepada sesiapa yang berkenan....Lelong!lelong! untuk dipindahkan parti ...Ibrahim Ali.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...